Studiu pre-medico di spearheads studio bi-continentale esaminante l'usu di u tabacchjolu di ghjovanu

Suraj "Neil" Sheth hè un studente pre-medicu di terzu annu pre-medicu à l'Università Loyola Chicago specializzatu in Biologia è Neuroscienza, è minoring in Bioetica è Studii Internazionali. Hè ancu ricercatore à Magnova Global, una impresa di consulenza basata in Chicago, Illinois, è hè creatore di u “Modellu di Salute Glubu TripleRM” per u Risicu, Resilienza è Gestione di Risorse in u settore sanitariu. Neil hè una Loyola Ignation Scholar, una Ricci International Research Scholar (International Bi-Continental Comparative Research Award), un Carbon Research Fellow (Genetics Lab Research Award), è un Loyola Provost Fellow. Hè statu recentemente sceltu da u presidente di l'Università di Loyola cum'è membru di a prestigiosa Società Maroon è Gold, per Eccellenza Accademica, Leadership è Servizio à l'Autri. Hè un Studiu Nazionale di u Meritu Naziunale è un Studiu Naziunale AP, è hè statu guadagnatu a Borsa di Studu di u Team Universale 2014 di Chicago Tribune.

2

Neil hè u destinatariu di u Premiu à u Serviziu Gold Volontariu di u presidente Barack Obama per a so leadership in i campi di l'Assistenza Sanitaria, l'Educazione è a Sostenibilità Ambientale. Hà sirvatu in qualità di Direttore di Community Outreach è ancu u Direttore Assistente di u Cunsultu di Advocacy è Etica di l'American Medical Student Association (AMSA) in Loyola University Chicago. Hè un volontariu attivu à l'Ospedale di i Lurie di i Figlioli di u Centru, è un volontariu per l'Alleanza per i Grandi Laghi. Neil parla francese, cum'è fluente tamil, Gujarati è Hindi conversazionale (lingue indiane). Attualmente hè impavibile d'apprende l'italianu è studierà u Cinese Mandarinu in i mesi prossimi.

Neil, chì hà avutu di rigalu in 99th u percentile in Medical Test Admission Test (MCAT), è ha un GPA quasi perfettu, aspira à guadagnà un MD-Ph.D. gradu è diventà un medicu-scienziate. Ha travagliu in u Centru per a Scienze Cerebrale à l'Università di Harvard cum'è sternu di ricerca in estate per aiutà a ricerca nantu à i meccanismi neurali sottu à u control di i motori è l'apprendimentu motoru. In a ricerca di Carbon Carbon Fellow, dirighji una ricerca genetica sottu a guida di u Dott. F. Bryan Pickett à l'Università Loyola Chicago, è travaglia un prughjettu intitulatu "Analisi di XMN1 è di SNAB1 Regioni Cis-Regulatory di u Genu RALDH2". Continuerà a so ricerca di laboratorio di genetica quandu torna a Chicago dopu a chjara cumplessa di u so Prugettu Ricci in Roma, Italia è Pechino, Cina.

Attraversu a Borsa di Ricerca Internazionale Ricci, Neil sta dendu un annu dopu, studiu comparatu bi-continentale chì cummanda i normi è i comportamenti socioculturali chì hannu formatu u tabaccu di i ghjovani in Italia è in Cina. Studia l'importanza di aduprà i media sociali in u sviluppu di campagne di sanu pubblicu cunsiglii, specifiche culturalmente, aduprendu l'ultime tecnulugia. Hà adupratu u mudellu di Salute Glubu TripleRM, un quadru di valutazione di rischi personalizabile chì hà disignatu, per analizzà i so dati di ricerca. Di seguito hè un Q&A cun Neil per e scopi è mudellu sviluppatu per u so prugettu.


Chì hè u focu principale di u vostru Prugramma di Ricerca Internazionale Ricci

Da un certu tempu, cum'è studiente di neuroscienze, studiu i rischi sanitarii associati à u tabacu, cumpresu i effetti neuroparmacologichi di a vinduzione di a nicotina nant'à u cervellu. Mi pensu molto fortunatu chì avè vintu vincerutu à u primu premiu di ricerca internaziunale di l'Università di Loyola Chicago, a Ricci Scholarship, di fà un studiu comparativo bi-continentale in l'Italia è in Cina nantu à e differenze in a influenza socio-culturale in i fumetti.

Studii multipli mostranu chì più ghjovanu una persona hè quandu ancevanu à fumà, più difficiuli ci sò di abbandunà. Attraversu u Prugramma Ricci, speru di aiutà a misure di cuncepzione, cume interventi politichi è soluzioni di social media, per facilitarà un cambiamentu in a percezione è l'azione di l'adolescenti in periculu. A mo intenzione hè di integrà a tecnulugia è a medicina in u serviziu di u bè cumunu. Stu prugettu mi permette di esse impegnatu profondamente in risoltu unu di i prublemi sanitarii più urdinanti di u nostru tempu.

Spiegà l'aspettu comparativu di a vostra ricerca.

L'Italia è a Cina anu u frontali di un prublemu di salute sanitaria cumunu - fumatori - da e causa di radice differente è chì pudete avè bisognu di soluzioni assai differenti.

Avendu a possibilità di studià un prublema medicu globale, usando un approcciu polivalente cù lenti biologichi è sociologichi in dui nazioni distinti è una spettacula à travagliu interculturale incerta è rara per un studente di bacheloru. Mi pensu molto fortunu chì avè a furtuna di viaghjà intornu à l'Italia è a Cina, cù i so ricchi, vibranti culture è storie, è gode di st'esperienza di apprendimentu assai. Aghju avutu l'occasione di viaghjà in molte regioni di l'Italia è circà i paisaghji storichi, culturali, sociali è legislativi chì sò relativi à u tabacco. Sò impegnatu in viaghji simili è in ricerca in Cina in primavera di 2017.

Io pensu di aduprà i dati raccolti in a mio ricerca per valutà e similarità è e differenze in e sfide fronte a funzionari di sanità pubblica in Italia è in Cina, è aiutanu a definisce è cunceghjanu soluzioni personalizzate. Mettendu e iniziative strategiche personalizzate in e singole regioni hè necessariu per assicurà chì e generazioni chì vene in Cina, Italia è altri paesi di u mondu crescenu in ambienti senza fumo è vivevanu una vita più lunga è più sana.

3

Descrivite u Modellu Glubale di TripleRM chì sente in u vostru Prugettu Ricci.

U mudellu di Salute Glubale TripleRM (Risk, Resilience, and Resource Management) hè un strumentu customizable, guidatu di dati pensatu per analisi descrittiva, prognostica è prescriptive. U mudellu aiuta in verità Risk Assessmentin a identificazione è l'implementazione di Resilience and Remediation Strategies, è in u efficiente Resource Management. Hè prughjettu per l'utilizazione da entità cume l'Organizazioni Mondiali di a Salute, è per una gestione efficace di i prucessi in l'organizazioni sanitarie. Hè dinò cumplettamente personalizabile per e necessità di ogni organisazione, in ogni locu in u mondu. U Modellu Glubale di TripleRM per u settore sanitariu si basa nantu à u "Modellu di strategia TripleRM" sviluppatu originariamente da Magnova Global per Gestione Strategica.

À l'urighjina, sviluppavu u mudellu sanitariu globale di TripleRM in Magnova Global per organizà e analizzà sistematicamente i dati qualificativi è quantichi di ricerca in salute acquisti da a ricerca primaria è secondaria. Aghju utilizzatu u mudellu per studà i rischi sanitarii in via di trasmissione di malattie da vectori guidati da cambiamenti climatichi, per aiutà a cità resistenti è sostenibili cù a cuncepimentu di soluzioni innovative. In primu presentu u Modellu in a Conferenza di Sostenibilità di Loyola in marzu 2016.

Per u prugettu Ricci, aghju adattatu u mudellu sanitariu globale di TripleRM per analizzà i fattori chì sò relativi à a prevenzione è a cessazione di u fumu. Aghu adupratu u studiu di u prublema di fumatori in un quadru di valutazione di u risicu, è di identificà e soluzioni pratiche ottimali è strategie di riparazione, in u cuntestu di risorse limitate. In breve, u Modellu TripleRM hè statu assai utile per capisce e cause radice di i prublemi, per identificà è quantificare i rischi associati à esse, progettà solu soluzioni strategiche per mitigà i rischi per a salute (o eliminà u risicu, se hè capace), è progettà a logistica gestione di processi per l'implementazione tattica di soluzioni, tenendu in considerazione a dispunibilità di risorse.

Quali sò i vostri obiettivi di u prughjettu è cume pianu di attorna?

U me scopu hè di fà una ricerca in piena profonda per capisce l'elementi soci-culturali in u fumu. Vogliu aiutà à cuncepà campagne di sanità pubblica cù i più recenti progressi tecnulugichi, completamente personalizati per e cumunità o paesi. Oltre à u Modellu di Salute Glubale TripleRM, anu dinò aduprà altri strumenti tecnulogichi cum'è Sistemi d'Informazione Geografica (GIS), REDCap è MATLAB per analisi di dati, per scopre di più in più u prublema.

U me scopu hè di truvà modi per aduprà e media sociali per ghjunghje à u publicu target, in primunà adolescenti. L'obiettivu sottu di creà soluzioni di media sociali per stu prublema hè di impegnà l'adolescenti nantu à e piattaforme chì passanu u tempu più oghje, è tene in considerazione u fattu chì e interazioni utente di media sò oghje duvi-direzzione, è dunque assai influenti. Cunvincere l'adolescenti à fà una scelta cosciente per ùn fumè richiede una capienza aggiornata di u so processo decisionale. L'ampinata gamma di prublemi di media sociali chì formanu e-paisaghju sempre in evoluzione d'ogni pò esse adupratu pienu à aiutà l'adolescenti è i ghjovani adulti à superà e pressioni socio-culturali chì pò dà à comportamenti dannosi. L'intentu hè di guidà elli versu decisioni chì portanu à un modu di vita pruduttu è sanu à longu andà.

Quali sò i vostri cunsiglieri per stu prughjettu?

Sò assai grasatu à l'Università di Loyola di Chicago per cunsultà u mio Prughjettu di Ricerca Internazionale Ricci. A Loyola, i me cunsiglii di Prugramma Ricci sò u Dr. Anthony Cardoza, Dott. James Calcagno, Dr. Anne Wingenter è Dottore Simon Martin in Roma è Dott. Ian Johnson in Pechino. Sò strettamente implicati cù u prugettu, è sò stati assai generosi cù u so tempu è cunsiglii ogni passu di u via.

U F. Bryan Pickett, u mo mentore di u labu di Loyola, hè un eccellente, prufessiunale, prufessu di pazienti chì m'hà amparatu l'urdinazioni di ricerca chì mi hanu permesso di allargà i miei orizzonti sia in laboratorio chì fora, è apprezzà u multi -Dimensionale natura di a medicina è a salute. I aspettendu da rinvighjà à Chicago l'annu prossimu à travaglià in u laboratorio di genetica di u Dr. Pickett. Mi piace tantu studendu biologia moleculale è di sviluppu, è spergu di cunghjunghje e visioni di u labburghiu cù a mo esperienza di ricerca da u campu per cuntenimentu di trova soluzioni innovatrici, pratiche è scalabili à i prublemi di salute globale.

Dott. James MacKenzie, u mo mentoru in Lurie Children's Hospital, hè una fonte continuu di ispirazione è di ispirazione. M'hà aiutatu à capì chì i prublemi chì principianu in zitiddina è l'adolescenza ponu avè cumbattimenti pè a vita; di quì a mo determinazione à aiutà impedisce à i ghjovani di oghje di diventà dipendenti in u primu postu. Questu prughjettu mi hà aiutatu à capiscia in quantu l'impurtanza di l'accentu medicale nantu à l'identificazioni di i prublemi radichi di un prublema sottu, è trattà tutta a persona esaminendu i cuntestazioni biologichi, psicologichi, sociologichi è culturali.

Richard Hurt, unu di i più grandi sperti di u mondu in a dipendenza di a nicotina è u Fondatore di u Centru di Dipendenza da Nicotina à Mayo Clinic, è Mme Katie Kemper, Direttore Generale di Global Bridges, sò stati assai boni è di appoghju di u mo prughjettu, è mi hanu aiutatu, cum'è ricercatore relativamente novu in u campu di u trattamentu di a dependenza di u tabacchjolu, incontrassi è imparu da i prufessiunali sperimentati di u mondu .

U più grande mentore di a mo vita hè sempre stata a mo mamma, Anu Krishnaswamy. Hè sempre stata quì per me, hà cridutu in mè, mi hà ispiratu, mi ha cunsigliatu è mi hà suppurtatu ogni passu di u via. Hè gentile è generosu è travaglia sempre di aiutà altri. Hè un ricercatore geniale, hè u mo mudellu, è hà dimostratu, cù l'esempiu personale, l'importanza di impegni un travagliu interdisciplinariu diversu, è a gioia è u valore di l'apprendimentu continuu.