I Cullatori è i Socii di Rete Presente u travagliu è cunnessu in Riunione ENSP-CNPT in Madrid

In ghjugnu, u enspis e CNPT accunsentì più di delegati 400 da i paesi 44 à a so riunione annuale in Madrid, Spagna. U trattamento di dipendenza di tabacchi avia torna un profilu rispettabile, cù più sessioni plenarie è parallele dedicate à u sughjettu.

Malgradu i prugressi politichi significativi in ​​parechji paesi, restu travagliu da fatti, cume u tabacumu pretende più di 7 millioni di vitture annuale. I novu approccii à questioni impurtanti sò ancu necessarii. Laurent Huber d'Azione per Fumatori è Salute (ASH) hà spartitu una nova prospettiva focalizzata in a sfruttamentu di u dirittu à a salute in virtù di u Patto Internazionale sui diritti economici è sociali per assicurà chì ogni cittadino di i paesi partecipanti abbia accede à l'aiutu di cessazione. Parechji trattati sui diritti umani anu più forti meccanismi di monitoru è di infurzione ch'è u FCTC. ASH hà sviluppatu risorse per aiutà i difensori di salute sanitaria ad aduprà argomenti à i diritti umani per truvà i punti d'ingressu in u sistema di diritti umani, è duveranu allenà a furmazione per alcuni paesi europei.

Una sessione separata cunsultata da i prumessi Sophia Papadakis è Joao Mauricio Castaldelli-Maia hà prufittutu di aiutà i prufessisti sanitari smettere di fumà. Questu hè un aspettu assai discusso di a furmazione chì riceve poca attenzione pratica. Dr. Martin Raw hà cumparitu dati chì cunfirmanu l'elevu ritardu di l'usu di u tabacavariu à i prufizisti sanitari, puru cumudendu a mancanza di ricerca nant'à stu gruppu. I risultati di u prugrammu spartiti da i prumessi Sophia Papadakis, Alex Plum è Linda Kaljee suggerenu chì, in qualchi casi, di furmà i lavoratori sanitari per aiutà i so pazienti à smettere di uttene u tabacchinu pò motivà i cumenti. Dopu à a sessione, i presentatori è altri membri di l'auditu lanciatu un dialogu in corsu nantu à u sughjettu chì sarà moderatu da Sophia.

E presentazioni da sta sessione, è tutte e sessioni organizzate da Global Bridges, sò dispunibuli ccà. U passu successivu suggeritu hè di spartite i moduli di furmazione è i materiali di valutazione, di adattà è di traduce per vari uditori è contesti.

Joao Mauricio Castaldelli Maia

Linda Kaljee

Sophia Papadakis

Stella Bialous