E-Cigarettes: Opinion Poll + US Summit Report

Ci piacerebbe sapè i vostri punti di vista nantu à sta questione! Per piacè piglià a nostra breve sondaggio à e-cigarette. E vostre risposte saranu anonime.

Di recente, i capi di a cumunità di cuntrollu di tabacchi si sono riuniti in Washington DC per u 2nd "US E-Cigarette Summit". A riunione di un ghjornu hà pigliatu più di participanti di 200 da i Stati Uniti è daveru, cum'è l'industria di tabacchi, ancu i pratichi scientifici è politichi. Vintidumanti oratori esperti anu scansu brevi sintesi di dati è prospettive nantu à stu questu cumpuru, seguiti da discussioni di pannelli è Q&A di spettatori. E presentazioni è i video sò dispunibuli ccà.

Piani di FDA

Mitch Zeller, direttore di u Centru di i prudutti di tabacchi di l'American Food and Drug Administration (FDA), hà lanciatu a riunione cù una visione cumpleta di i piani di FDA di regolà i produtti di nicotina è di tabacchi, è e cumplicità. U pianu di a FDA hè custruitu nantu à un "cuntinuu di risicu" in chì i prudutti di nicotina solu, ancu qualchi e-sigarette, occupanu a posizione di menu risicuosu paragunatu à combustibili è altri prudutti cun i componenti dannosi o scunnisciuti.

Rapporto NASEM

In un'altra sessione pivotal, Nancy Rigotti, prufessore di medicina in a Harvard Medical School, riassò e conclusioni di u Raporsu National Academies (NASEM) recentemente publicatu chì hà statu urdinatu di furnisce dati à aiutà a FDA a sviluppà u so pianu regulatore. I conclusioni di NASEM, dr. Rigotti, aghjuntu dinò, sò ancu utili per guidà i clinichi quandu i so pazienti aduprà tabacchi vulanu usà e sigarette elettroniche cume aiuti per a sallazione, un usu chì ùn hè ancu sanu da a FDA.

Risposte di Salute Pubblica Internazionale è di i Stati Uniti

Rigotti ha ancu cunghia l'American Cancer Society per esse u primu urganisazione di a salute pubblica di i Stati Uniti à publicà un publicu affirmazioni in u casu di l'usu di e sigarette per cessazione, in Farraghju 2018.

Altri parlanti anu spartutu l'esperienza internaziunale è i dati nantu à l'usu è a regolazione di e sigarette elettroniche in altri paesi, chì varieghjanu assai; organismi regolamentari è / o scientifichi in u Regnu Unitu è ​​in Nuova Zelanda anu apertamente firmatu l'usu di e sigarette elettroniche in mezu à l'adulte chì tentanu di fermà o ancu à riduce u so cunsu di tabacchi combustibili mentre altri paesi, cume l'Australia, anu proibitu a vendita. Un osservatore casuale pudarà bè per via di l'impressione generale chì i cuntrolli scientifici è pulitichi di u cuntrollu di i tabacchi crescenu cusì à u serviziu di l'uspiru quì à certi prudutti di e-cigarette, in certi situazioni.

Cuntinizioni

Tuttavia, ùn ci hè micca mancanza di polemica in quantu l'usu è a regolazione, è in particulare e cunsequenze impurtate di e sigarette elettroniche. Matt Myers, presidente di la campagna per i bambini senza tabacco, è altri, fece segnalà chì permessi di praticà a priori l'evidenziazione di prugrammi di giovinezza a priori non costituisce una vittoria per la salute pubblica, e in realtà potrebbe erodere decenni di progressi fortemente guadagnati.

Mentre e-sigarette sò state prima sviluppate da e piccule preoccupazioni imprisettive, chì certi di elli duvenu dichjaratu di avè un scopu di salute pubblica, i grandi cumpagnie di tabacchi, chì oghje, cù l'acquistu cuntrò una parte significativa di e vendite di sigarette elettroniche, ùn ponu micca fiducia. U casu di Juul, chì hè pruprietà di modu indipendente è hè diventatu di novu annantu à i so adolescenti è adulti in i Stati Uniti, hè statu citatu ripetutamente cum'è un periculu potenziale (per l'usu crescente di nicotina da i giovani) è un prublettu potenziale (per u so rolu in riducendu) usatu di cigarette arrughjatu à mezu à l'adultu).

U sittimu Regno di Sigaretta Elettrica sarà tenutu u giovedì 15th di Novembre à a Royal Society di Londra.

Ci piacerebbe sapè i vostri punti di vista nantu à sta questione! Per piacè piglià a nostra breve sondaggio à e-cigarette. E vostre risposte saranu anonime.

Nota, per questu sundamentu, u terminu "e-cigarette" significa ogni dispositiu chì trasmette a nicotina in a micca bruciati forma, per esempio, vape tanks, cigalikes, JUUL, IQOS, etc.