Consegne di Global Bridges ricunnisciuti da Bloomberg Philanthropies per a creazione di capacità di trattamentu di a dipendenza tabacurera collaborativa, sforzi di difesa

Rochester, MN - Settanta u setu per centu di i fumatori di u 14.9 di Mexico vogliono abbandunà, secondu una Analisi di Situazione Naziunale, ma u trattamentu di a dipendenza di tabacchi hà bisognu di una base più forte per aiutarli. Global Bridges hà piacè assai à felicà u Fondazione Interamericana di u Cuore in Messico (FIC Messicu) squadra per riceve un Premiu Philométrics Bloomberg per u Cuntrollu Globale di u Tabacchju in a Conferenza Mondiale di 2018 in tuttu di u tabacu o a salute per ricunnosce u so travagliu pè aiutà à rendere u trattamentu più accessibile.

Foto di cortesia di Bloomberg Philanthropies

FIC Messico, rapprisentatu da Juan Núñez Guadarrama, hè statu ricunnisciutu per u so rolu in rinforzà a capacità di u Messicu di implementazione di u cuncepimentu di abbandunà à a cunfusione evidenti basata cusì una cooperazione strategica cù a Cisione Nazionale Cumpagnia di l'Addizioni (CONADIC), altri cullaburati organizzazioni non governamentali (ONG). I Premii Bloomberg ricunniscenu governi o ONG da paesi di redditu guasu o mediu “chì mostranu un prufessu eccellente di successi in l'implementazione di u mpower politiche. "L'U in MPOWER risponde à" offra aiutu per abbandunà l'usu di u tabacchi. "

U team FIC México hà riunitu una coalizione di esperti cun CONADIC per sviluppà una strategia è una politica globale in cunfurmia cù a Convenzione Nucale di l'Organizazioni Mondiali di a Salute per a Cuntrollu di u Tabacchju Articulu 14. Questi sforzi fighjanu un trattamentu di a dependenza di u tabacchi più accessibile per i cittadini messicani è hà suscitato relazioni di collaborazione trà numerosi agenzie sanitarie è ONG per a prima volta in a storia di u trattu di abbandunàu di fumatori à u paese.

"Tuttu cun ellu hè rinumatu di dimostrà chì quandu e prumuzioni per prumove a salute sò spartite, ùn ci pò esse troppi participanti", hà dichjaratu Guadarrama, coordinatore di l'Alleanza Nazionale di u Messanu per u Cuntrollu di u Tabacchju. “Tutti avemu qualcosa da cuntribuisce”.

U prugettu era patrocinatu da una borsa di Global Bridges è Pfizer Independent Grant for Learning and Change (ora Pfizer Global Medical Grants). Hè principiatu cù l'Analisi Nazionale di Situazione, sviluppatu da u Dott. Martin Raw è di u Centru Internazionale di Cessu di Tabacchiu in coordinazione cù CONADIC è a Fundazione InterAmerican Heart (IAHF). L'analisi hà ancu identificatu opportunità per una politica più forte di cuntrollu di u tabacchju è hà guidatu u sviluppu di e linee guida naziunali per i Servizii di Cessazione di Tabacchi. L'orientamentu ghjuvitu hà infurmatu un supirazioni di creazione di capacità oltre a cliniche stabilite, volendu motivà un gruppu più amritu di prufessisti sanitari per registrà a pruduzzioni di u tabacchi in cartelletti medichi è offra u trattu di dependenza di u tabacchi. Più opportunità di furmazione per prufessiunali sanitari è l'accessu allargatu à u trattamentu aiutanu à assicurà chì i pazienti ricevenu u supportu chì necessitanu per abbandunà u tabacu è purtà vive più sane.

"Ciò chì hà distinguitu u travagliu di u FIC in Messico hè stata a so perseveranza à fronte di assai ostaculi politichi contr'à l'avanzari di a messa in opera", hà dettu u Dr. Beatriz Champagne, direttore di a IAHF. "A creatività è u travagliu duru resultatu in avanzate, quì altri anu pussutu rinuntà."

I successi di FIC México amplianu l'upportunità di collaborazione è di rinforzà a fiducia in a collaborazione public-privata per cuncepisce politiche chì attiranu l'attenziazione di l'epidemia di tabacchi. Guadarrama hà dettu chì u premiu hè assai significativo per u ricunniscenza internaziunale chì prufittenu di a cura di a dependenza di u tabacco.

"Questu annu ci sarà un novu guvernu in Messicu, è speru chì u premiu aiuterà i nuovi decisori à riappruvà l'importanza di u cuntrollu di u tabacchi, perchè a salute hè ancu una questione di l'ordine politicu", hà dichjaratu Guadarrama. "Solu una popolazione sana pò esse produttiva è competitiva internaziunale".

###

Vede u video di Bloomberg Philanthropies ' cuntenendu e successi di FIC México.

Pè dumanda à i media, cuntattate globalbridges@jpa.com.