U nostru Bazar

Partnering per migliorà a salute intornu à u globu

In ghjugnu ghjennaghju 2010, hè stata creata una alleanza sanitarie internaziunale per prughjittà a curazione per a dependenza di u tabacco à Mayo Clinic, Rochester, Minnesota, Stati Uniti.

Cu u finanzamentu iniziale di Pfizer Medical Education Group, l'alleanza, chjamata Global Bridges, hè guidata da u Dr. J. Taylor Hays, direttore di Mayo's Nicotine Dependence Center. U so squadra esecutiva include u Dr. Thomas J. Glynn (Società Americana di Cancer), Karla Wysocki (Società Americana di Cancer), è a Direttrice esecutiva Katie Kemper. Dr. Richard D. Hurt, Direttore Emeritus è Fondatore di u Mayo Clinic Nicotine Dependence Centre, era a presidenza di Global Bridges à a so creazione.

Global Bridges mira à creà un reta cumunale di prufessori sanitarii chì prumichi politiche effettive di cuntrollu di tabacchi in u mondu è riduce u fardu sanitariu di l'usu di u tabacapu in i prassi migliori in u travagliu di dependenza di tabacchi.

Partners Partners for Success

Global Bridges hà riunì e forze cun partner regionali sperimentati per avanzà a polizia di dependenza di tabacchi basata sull'evidenza è a politica di cuntrollu di tabacchi in i so settori. I nostri partenariati attivi sò:

Àfrica

Organizzazione di i Partner: Università di Pretoria, Pretoria Sudafrica

Preme OA, venite Joseph

Press OA Ayo-Yusuf, BDS, MPH, PhD

Direttore Regionale di Global Bridges: Lekan OA Ayo-Yusuf, BDS, MPH, PhD, Prufessiunariu à l'Università di Pretoria, membru di u gruppu di consulenza scientifica di l'OMS nantu à a regolazione di u tabacu (OMS TobReg) è un espertu regionale ricunnisciutu in a ricerca di dependenza di tabacchi.

L'università di ricerca di punta in Sudafrica, l'Università di Pretoria, cullaburisce cù i so parte di classe mondiale per assicurà eccellenza cuntinuta in apprendimentu è insegnamentu, è attira sempre i studenti di tuttu u cuntenutu africanu. Inghja di robusti prugrammi di ricerca in tabacchi è in tabacchi senza fumu, è fornisce difese per u cuntrollu di u tabacu.

U cuntrollu di u tabacu hè relativamente novu in Africa, cum'è in parechji paesi, a carica di u tabacchi hè sempre bassu. Tuttavia, a prevalenza stimata di a fumo di tabacchi in parechji paesi hè superiore à 20 per centu è cresce.

Inoltre, circa 25 per centu di mortalità tubercolosi in alcune parti di a regione sò state attribuite à a fumo di tabacchi. Hè cusì impurtante arrestà a crescita di a dependenza di u tabacu prima ch'ellu si sparghje ulteriormente.

L'autore Ayo-Yusuf è l'Università di Pretoria anu travagliendu cù cumpagnatori in u continentu per sviluppà una rete attiva è integrata di cuntrollu di tabacchi chì pò fà un impattu positivu nantu à a carica di u tabacumu di a regione.

Regione di u Mediterraniu Est

Organizzazione Partner: King Hussein Cancer Center (KHCC), Amman, Jordan

Feras Hawari, MD

Feras Hawari, MD

Direttore Regionale di Global Bridges: Feras Hawari MD, hè u direttore di l'Ufficiu di Cuntrollu di u Cancru in KHCC è Capu di Serviziu Pulmonare è Curiò.

U King Hussein Cancer Center (KHCC) hè un centru medicu dedicatu chì si focalizza nantu à fornisce a cunsultà avanzata di u canciu in Giordania è in Prò Orientu.

U KHCC hè specificu di a malattia accettatu da a Cummissione Cumuna per l'Accreditazione di e Organizazioni di Salute (JCAHO), chì u primu di a righjoni è u sestu in u mondu.

Hè statu un forti difensore di u cuntrollu di u tabacu in Giordania. KHCC hè fieru u primu ospedale in Ghjordania à dichjarà u so campus 100% senza fumu.

U prugramma di trattamentu di a dependenza di u tabacchi hè statu stabilitu in 2008 sottu à a direzzione di u Dottore Hawari, è hè poi rienttu in l'usu di l'Ufficiu di Cansate di u Cancro (CCO) stabilitu in 2010.

U CCO hè statu creatu cù un mandatu per impegni interventi è ricerche basate-evidenziate cù u scopu di abbassà l'incidenza di cancri è di morbidità è mortalità in Giordania.

A maiò parte di i paesi EMRO hà ratificatu u FCTC è passatu qualchì dirittu o decretu di cuntrollu di tabacchi; tuttavia, l'applicazione hè spessu mancante.

Inoltre, solu pochi di paesi anu strutturatu i servizii di trattamentu di a dependenza di u tabacchjiu, chì rende ancu di più difficiuli di risolve quest'epidemia.

U Dottore Hawari è u so gruppu sò attività di punta per costeghjendu a rete è prughjettà prublemi di prutezzione di a dependenza di u tabacchiu è u cuntrollu di tabacchi in tutta a regione.

Regione di l'America Latina

Organizzazione di i Partner: Fundazione InterAmerican Heart

Gustavo Zabert, MD

Gustavo Zabert, MD

Direttore Regionale di Global Bridges: Gustavo Zabert, MD, pulmonologist chì detiene posizioni di leadership in a Società Toracica Latino-Americana è a Coalizione Latino-Americana per u Trattamentu di Dipendenza da u Tabacchju.

Direttore Generale, Fundazione InterAmerican Heart Beatriz Champagne, PhD, punta di numerose iniziative in a rigora è investigatore è urganizatore di u Studiu CARMELA di cità 7 Latino-Americane per valutà i fattori di risicu di malatie di a cardiia. Ella hè in u Cunsigliu Esecutivu di GAPA, A Avvocazione Globale per l'attività Fisica, a Rete Internazionale di e Donne Contra u Tabacco, è di i Partenariati Glubuli è Regiunali di u Forum Naziunale.

Beatriz Champagne, PhD

Beatriz Champagne, PhD

A Fundazione InterAmerican Heart (IAHF) hè stata furmata in 1992 per:

  • Promuovere un ambiente in l'Americas chì prumuce per prevenzione di malatie cardiache è ictu;
  • Prumove a crescita è u sviluppu di fundazioni chì tenguanu roli attivi in ​​l'istruzione pubblica, l'educazione professionale, l'attività di difesa pubblica è a raccolta di fondi;
  • Cura di partenariati tra prufessiunali sanitari, imprese, industria è altri settori di a sucietà per u scopu di a so missione è scopi.

IAHF hè una forza principale in a ricerca di cuntrollu di tabacchi è di advocacy in tutta l'America Latina è i Caraibi.

L'usu di u tabacchju hè ancu difficiule di misurà in sta regione, ma i tassi sò almenu alti cum'è 42.1 per centu per l'omi in u Cile, è 32.5 per centu per e donne in Bolivia.

Solamente sei di i paesi 33 in a regione ùn anu micca ratificatu u FCTC è l'aiutu di personale è di finanzamentu per i prugrami di tabacchi cambiani.

I fornitori di cure sanitarie sò stati protagonisti impurtanti in i prugressi di una politica rapida di a regione, chì aumenteranu a dumanda di trattamenti.

U Dr. Zabert è l'IAHF anu travaglia à migliorà a disponibilità di u trattamentu efficace di a dependenza di u tabacchi in tutta a regione. Finu à oghji, si sò furmati nantu à i fornitori di sanità 800 da i paesi 19 in tutta a regione.

Rughjò europeu

Organizzazione Partner: Centro Centru di Formazione di FusioneNCSCT)

Co-Regionale Direttore di Global Bridges: Andy McEwen

Andy McEwan

Andy McEwan

Andy McEwen hè una infermiera chì hà travagliatu in psichiatria acuta è forense è hè d'urbanu specializatu in u trattamentu di l'abuso di substanze. Hè statu u Assistente Direttore di Studii di Tabacchi è Nurse Senior Research a u Research Center di Behavior comportamentale di Salute di u Cancer Research UK, University College di Londra da 2003. Hè ancu Editore Anzianu di a rivista Addiction è hè in u bordu di l'educazione di u Journal of Smoking Cessation.

Emma Croghan

Emma Croghan

Co-Regionale Direttore per Global Bridges: Emma Croghan

Emma Croghan hè un Generale Maternu, Sick Childrens è Specialist Nurse Public Health Nurse chì hà travagliatu in a dependenza di u tabacco da 2000. Hè attivata è gestì un serviziu di fuggitura in fuga in Inghilterra in u NHS, hà travagliatu in pratica, addestramentu, ricerca è pulitica in i servizii di a dependenza di u tabacchi è u cuntrollu di tabacchi à parechji livelli, è hè u primu serviziu di u cuntrollu di u tabaccu in u Dipartimentu di a Salute Inglese. finu à 2012.

U Centru Nazionale di Cessu è Fumatori (NCSCT) hè statu piazzatu per supportà l'intrattenu di interventi di smettimentu di fumatori furniti da i servizii di smettinate lucali, sustene u NHS è l'autorità lucale per trasborrà programmi efficace di cuntrollu di u tabacu, è dà corsi di formazione è di valutazioni. fermà i praticanti di fumatori è altri prufizisti sanitari.

In parte di u so prugramma di travagliu, u NCSCT hà identificatu e competenze (cunniscenze è abilità) necessarie per aiutà efficacemente i fumatori à smette è à trasfurmà a ricerca in u supportu di comportamentu datu à i fumatori. U NCSCT hà sviluppatu prugrammi di furmazione, valutazioni è certificazione basati nantu à e competenze, è furnisce risorse per i cummissarii, i manager è i pratichi.

In 2012, NCSCT hà effettuatu un esercitu di scoping per valutà i trattamenti è i bisogni di furmazione di i paesi 53 chì sò capiti a Regione Europea d'OMS. Basatu nantu à e so scoperte, NCSCT aiuta attualmente à custruisce è mobilità una rete di cunsiglii regionali di Bridges Global.